Witamy w Centrum Obsługi

W celu usprawnienia obsługi zgłoszeń serwisowych i lepszej pomocy, prowadzimy system biletów wsparcia. Każdemu zgłoszeniu przydzielany jest unikalny numer, dzięki któremu można śledzić postęp w udzielaniu wsparcia oraz odpowiedzi online. Dla Państwa wygody oferujemy pełne archiwum i historię wszystkich zgłoszeń. Aby przesłać numer zgłoszenia, niezbędny jest aktywny adres e-mail na który będą przesyłane informacje dotyczące zgłoszenia.

Poniżej przedstawiamy informacje odnośnie przetwarzania twoich danych osobowych oraz polityki prywatności. Jeśli się na to zgodzisz, załóż konto w systemie Pomocy lub prześlij zgłoszenie poprzez email pomoc@okno.pw.edu.pl.

Jeżeli się na to nie godzisz nie zakładaj konta w systemie Pomoc. Zgłoś się osobiście do dziekanatu (pok. 324) lub bezpośrednio do nas (pok. 324a) w Warszawie, Pl. Politechniki 1 (gmach główny, III piętro) lub zadzwoń na numer telefonu: +48 (22) 234-5176

Obowiązek informacyjny na podstawie artykułu 13 RODO
Polityka prywatności - cookies